Thursday, January 5, 2012

RNO-3 : Result

Resolution number 3- dapat sekurang-kurangnya 1 A dalam salah satu modular assessment.

Pagi tadi, aku baru sahaja dapat keputusan Modular Assesment aku yang ke 4. Aku dapat C. Terus-terang, aku sangat-sangat xsangka aku dapat C. Sebab aku yakin boleh dapat B atau A, aku boleh jawap hampir semua soalan kot. Tapi keluar je keputusan. BANG!



Tiba-tiba rasa macam lemah sangat semangat. Setiap hari stay kat library sampai petang then balik rumah jalan kaki jauh-jauh semata-mata nak dapat A.

Kenapa aku nak nak sangat dapat A? Padahal bukannya penting pun. Okay, 1st, aku nak dapat A sebab aku xde passion dan semangat untuk jadik seorang doktor macam classmate2 aku yang lain. 2nd, nak jugak tengok ada melayu dapat A. 3rd, aku punya skill berkomunikasi amatlah lemah, so adanya result yang 'power' macam boleh cover lah gitu. =.='

Anyway, aku akan berusaha lebih lagi untuk dapat kan A untuk MA yang akan datang. InshaAllah!



Terima Kasih atas sokongan anda! haha.
p/s - ignore the 'kakak'.

3 comments:

  1. well at least you passed unlike me..
    like you, i thought i did well in the test, mcm 80% boleh jawab.. tapi bila dpt result BANG! jgak..
    and for the first time in my life i'm disappointed with the result..
    and yeah, i lost count already how many times i feel like want to quit.. :/

    ReplyDelete
  2. kuat semangat...benda macam nie jdik tpi igt x semua dapat peluang macam korg :)

    ReplyDelete
  3. Fighting, ak stay up smpai pagi pun jd mcm ko gak.. mcm mne eh?

    ReplyDelete